Київ. 21 лютого. УНІАН. По 6 березня включно триває голосування за майбутній логотип та стиль столиці України.
Про це повідомляється на офіційному сайті Київської влади, де можна ознайомитись з представленими на конкурс роботами та проголосувати за ту, яка сподобалась.
Це другий, фінальний, етап визначення логотипу і стиля Києва, і розпочався він 6 лютого ц.р. Організатором голосування є комунальне підприємство “Столиця”. Технічний партнер - ТОВ «АйФрі Україна».
На сайті КМДА оприлюднені 10 робіт , які були відібрані журі на першому етапі конкурсу як найкращі: "Київ – мозаїка вражень», «Київ - місто, де все починається», «Київ. Ви повернетесь знову», «Живи. Мрій. Кохай», «Старий в легендах та вічно молодий», «Місто багатогранної краси», «Київ. Відкрий місто», «Колиска слов’янського світу», «Здійсни свої мрії під зорями Києва» та «Відкрий для себе Київ».
Наразі, згідно з інформацією сайту конкурсу www.newlogo.kiev.ua , найбільшу кількість голосів набрав проект «"Київ – мозаїка вражень» - 3566.
Згідно з правилами голосування, його учасником може бути фізична особа, яка є громадянином України і досягла 18 років (крім співробітників та членів сімей співробітників Організатора, технічного партнера, компаній, які сприяють у проведенні даного голосування, а також особи,чиї номери телефонів відносяться до службових та/або тестових SIM-карт даних організацій).
Віддати свій голос можна за одного/декількох претендентів на звання Переможця конкурсу.
Голосування проводиться за допомогою соціальних мереж та за допомогою SMS-повідомлень.
Результати голосування відображаються на сайті www.newlogo.kiev.ua як сума голосів кожного з учасників за кожен логотип у кожній із соціальних мереж та кількість відправлених СМС -повідомлень .
Як повідомляв УНІАН, 30 грудня стали відомі підсумки першого етапу конкурсу «Логотип та стиль міста Києва» - були визначенідесять фінальних конкурсних робіт, які були попередньо відібрані членами ради дизайнерів та ради художників.
За інформацією начальника Головного управління з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю Марини ХОНДИ, загалом на конкурс надійшло 130 робіт.
За її словами, це роботи як професіоналів, так просто ініціативних киян. Однак ці роботи також потребували певного доопрацювання і приведення їх у відповідність до технічних вимог конкурсу. Автори мали удосконалити власні роботи до кінця січня 2012 року.