- Цього року "Київметробуд" має побити торішній рекорд і здати дві нові станції метрополітену "Іподром" і "Теремки". Що буде будуватися після завершення робіт на цих двох станціях? Чи актуальне для міста будівництво автотунелів?

12:00, 17 лютого 2012
0 0

Голова Київської міської державної адміністрації Олександр ПОПОВ:

- Це дуже актуально. Центральна історична частина міста має бути недоторканною — тут багато пам’ятників архітектури та культури. Ми розуміємо, що потрібно зберігати все те, що у нас є. Якщо будемо будувати естакади, як у інших столицях — наш центр не стане від того красивішим. Тому іншого шляху, ніж прокладати тунелі під землею, в нас просто немає. Якби вони вже були збудовані, ми б не мали проблем з заторами, які сьогодні є на центральних вулицях міста. Тому реалізовувати ці проекти ми плануємо найближчим часом. Питання у тому, де брати ресурси на це будівництво! Адже без належного фінансування здійснити подібні проекти неможливо, до речі, як і будівництво метрополітену. Я вже казав, що 1,5 мільярда гривень було виділено на будівництво метро. Але на ці кошти можна побудувати тільки дві станції, а нам потрібно чотири або п’ять. Так само і з підземними тунелями — нам потрібно будувати їх усі і робити це максимально швидко. Ми у цьому напрямку активно працюємо. Це цілий системний підхід у різних сферах і напрямках. Європа, Америка, Азія, Близький Схід — скрізь шукаємо партнерів-інвесторів, щоб обрати найбільш вдалий варіант для Києва. Ця робота буде обов’язково успішною. Ми зараз готуємо відповідні фінансові проекти щодо цього будівництва, будемо їх обговорювати з киянами, приймаючи Генплан та голосуючи за нього на референдумі. Адже саме мешканці столиці мають сказати, де їм краще побудувати станцію метро або перший тунель.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter