У Міському дозвільному центрі черги

13:28, 24 січня 2012
0 0

Попов доручив збільшити кадри

Олександр Попов перевірив роботу дозвільного центру

Київ. 24 січня. УНІАН. Кількість звернень до Міського дозвільного центру Києва з початку року зросла у 13 разів.

Про це говориться в повідомленні прес-служби Київської міської державної адміністрації про результати інспекційної поїздки до Центру очільника КМДА Олександра ПОПОВА.

У зв’язку з значним зростанням кількості звернень голова КМДА доручив терміново виправити недоліки в роботі дозвільного центру, а саме щодо кадрового дефіциту.

Державні адміністратори не встигають обслуговувати усі звернення. Саме тому було прийнято рішення збільшити кількість штатних одиниць у дозвільному центру на 20 осіб. Нині триває конкурс на заміщення цих посад.

«Це реформа, яку ще потрібно пройти, і відпрацювати всі нюанси. Сьогодні нам критично не вистачає державних адміністраторів. Тут утворюються величезні черги. Утім, процедура призначення держадміністраторів, відповідно до закону, вимагає певного часу, проведення конкурсу і підготовки. Переконаний, що на кінець лютого ми вирішимо цю проблему і ще 20 адміністраторів почнуть працювати в нашому міському дозвільному центрі. А це значно покращить ситуацію», – сказав О. ПОПОВ.

Нині у Міському дозвільному центрі кияни можуть отримати 64 види дозвільних документів, і консультації за принципом «єдиного вікна». З першого лютого кількість таких дозволів має збільшитися до 143.

Функціонування дозвільних центрів – це перший крок до впровадження глобальної програми «електронний уряд». Що має кардинально побороти бюрократію, покращити бізнес-клімат, роботу малого та середнього бізнесу, та посприяти впровадженню інвестиційних проектів – підкреслив голова КМДА, під час візиту до Міського дозвільного центру.

«Ми заявили про намір реалізувати проект електронного урядування. І це завдання, обов’язково буде виконане уже найближчим часом – ми хочемо досягти того рівня, коли людина може обмежитися єдиним візитом до дозвільного центру, або навіть не приходячи, отримати відповідні послуги і документи. Значну частину цього процесу ми плануємо перевести в режим Інтернет-співпраці. І ця технологія зараз доопрацьовується», – поінформував голова КМДА.

О. ПОПОВ нагадав, що цього року в Києві мають відкритися центри адміністративних послуг у кожному районі міста. В районних дозвільних центрах видаватимуть 71 вид адміністративних документів. Перший такий центр запрацював наприкінці 2011 року у Солом’янському районі.

Передбачено, що завдяки впровадженню дозвільних центрів значно скоротиться час, який витрачають кияни на отримання довідок, свідоцтв та інших документів.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter