У КМДА розповіли, що центри надання адмінпослуг щомісяця обслуговують близько 70 тисяч киян

17:11, 31 жовтня 2017
110 0

Також у столичній владі розповіли про найпопулярніші адміністративні послуги серед киян.

Заступник голови КМДА Микола Поворозник / фото прес-служби

Кожного місяця через розгалужену систему Центрів надання адміністративних послуг міста Києва до столичних ЦНАПів звертається близько 70 тисяч киян. Про це повідомив заступник голови КМДА Микола Поворозник.

У столиці адміністративні послуги можна отримати у Центрі надання адміністративних послуг м. Києва (99 послуг), 10 районних відділеннях центру надання адміністративних послуг та 3 їхніх філіях (151 послуга).

«Найпопулярніші послуги, які отримують кияни, – це оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно, надання послуг у сфері земельних відносин, державна реєстрація юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців і реєстрація місця проживання/перебування фізичних осіб», – розповів Поворозник.

Він зауважив, що для зручності відвідувачів у центрах розроблено та впроваджено систему навігації, облаштовано сучасні дитячі куточки, вдосконалено систему електронної черги та попереднього запису на прийом, запроваджено смс-інформування заявників про стан розгляду справи.

«Наразі для попередження утворення черг у районних Центрах створено відділ адміністраторів мобільного реагування. Він складається з 43 адміністраторів, які виїжджають до найбільш завантажених ЦНАПів і допомагають прискорити роботу. На порталі адміністративних послуг кожен охочий має можливість подати електронне звернення, отримати інформацію про можливі послуги та стан черги, замовити 5 видів послуг через «Особистий кабінет», – зазначив заступник голови КМДА.

За його словами, на цьому розвиток центрів надання адміністративних послуг не зупиняється, і вже в наступному році будуть відкриті оновлені районні ЦНАПи та їхні нові територіальні підрозділи.

«Окрім того, заплановано впровадження адміністративних послуг в електронному вигляді, зокрема, за допомогою картки киянина як ідентифікатора особи, оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон та паспорта громадянина України у формі ID-картки в районних центрах надання адміністративних послуг. Окрема увага приділяється підвищенню кваліфікації персоналу центрів через проведення тренінгів та навчань», – зауважив Поворозник.

Довідково.

Центри працюють за зручним для столичних мешканців графіком із понеділка до четверга з 9:00 до 20:00; у п’ятницю з 9:00 до 16:45, у суботу – з 9:00 до 16:00. Адміністратори центрів працюють без перерви на обід.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter