Кличко презентував інтерактивну систему контролю усіх проблем міста у своєму кабінеті

15:48, 13 листопада 2015
Київ
115 0

Меру Києва Віталію Кличку під час наради із заступниками голови КМДА презентували "електронний кабінет мера". 

Кличко / kiev.klichko.org

Це - система моніторів, на які в режимі онлайн виводяться дані про стан міського господарства, системи ЖКГ, онлайн-бюджет міста.

"У нас вже були презентації сучасних технологій, які дають можливість мешканцям міста отримувати інформацію в режимі онлайн, і полегшують отримання киянами сервісу. Сьогодні ми запускаємо одну зі складових системи Smart City, яка дає інструментарій моніторингу та контролю за більшістю ключових процесів, які відбуваються у місті", - наголосив Кличко.

Він зазначив, що за допомогою цієї системи і мер, і його заступники можуть в режимі реального часу відслідковувати усі процеси та проблемні ситуації у місті і оперативно реагувати на них. "На інтерактивні панелі виводиться інформація про наявність тепла у будинках або аварії на тепломережах, про ситуацію з водопостачанням. Також є інформація про правопорушення у місті, роботу медичних та комунальних служб. Впевнений, що система контролю дасть можливість столичній владі більш ефективно працювати та надавати більш якісний сервіс киянам", - наголосив міський голова.

За словами Кличка, ця система не нова і успішно працює у багатьох містах світу. "Таку систему презентували у Лондоні, Тель-Авіві, Берліні. І я радий, що така система контролю і відслідковування усіх проблем міста відтепер працюватиме у Києві", - зауважив мер Києва.

Читайте такожУ столиці анонсували другий семестр безкоштовних курсів англійської мови для киян​

Система електронного кабінету мера складається з 6 моніторів, на які виводиться інтерактивна інформація, зокрема, інформація щодо системи ЖКГ від контактного центру, карта розриттів при аваріях міських мереж, карта подачі опалення, інформація служби 103, онлайн-бюджет міста та інформація контактного центру 1551. На монітори виводяться дані і про динаміку звернень щодо проблем ЖКГ: несправні ліфти, список ЖЕКів та звернення до них по районах міста, теми найпопулярніших звернень громадян, адреси аварій мереж, оперативна інформація викликів швидкої допомоги та інше. А найближчим часом також з’явиться оперативна інформація щодо прибирання міста в зимовий період. Для цього уся снігоприбиральна техніка буде обладнана GPS-навігаторами.

Читайте такожКМДА відкрила сайт, через який можна сплатити комуналку та розрахувати субсидію

Віталій Кличко також звернувся до розробників для того, щоб внести до графіків даних порівняльну інформацію щодо динаміки вирішення проблем з гарячим водопостачанням та відсутністю тепла у будинках міста. Також мер зазначив, що ця система найближчим часом має стати доступною і для всіх киян через веб-сторінку Smart City, тож мешканці столиці теж зможуть оперативно слідкувати за ситуацією у місті.

Над розробкою електронної системи працюють співробітники контактного центру Києва, тому додаткового фінансування з бюджету цей проект не потребує.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter