Фото УНІАН

Столична влада проводить переговори щодо виробництва в Києві трамваїв із низькою підлогою.

Про це заявив радник голови КМДА з транспортних питань Олександр Кава, інформує прес-служба КМДА.

«Ми проводимо переговори щодо можливості виробництва сучасних трамваїв з низькою підлогою в Києві. Про строки говорити ще рано, але зацікавленість європейців до цього проекту є. Тим не менше, все залежатиме від обсягів потенційних закупок та фінансових можливостей Києва», – зазначив він.

Відео дня

Читайте також80% автобусів і тролейбусів у Києві пристосовані для пасажирів з обмеженими можливостями

Кава додав, що для забезпечення потреб Києва на перевезення пасажирів необхідно принаймні ще 300 одиниць трамваїв.

«Сьогодні наявний комунальний парк столиці не дозволяє забезпечити потреби міста у перевезеннях. Усього в парку близько 1700 тролейбусів, трамваїв та автобусів. Для порівняння – у Варшаві щодня на вулиці виходить 2800 автобусів та трамваїв, а в Мінську – 2600 одиниць. Нам потрібно ще близько 300 тролейбусів та трамваїв», – сказав він.

За словами Кави, влада міста має намір розвивати київський електротранспорт, зокрема трамваї, за трьома основними напрямами: капітальний ремонт існуючого парку, виробництво комунальним підприємством «Київпастранс» нових трамваїв «Каштан» та можливість виробництва сучасних вагонів із низькою підлогою.

Читайте такожУ Києві можуть налагодити виробництво європейських трамвайних вагонів

Як повідомляв УНІАН, 26 вересня прес-служба КМДА повідомила, що міська влада вивчає можливість налагодити на території України, зокрема в столиці, складання європейських трамвайних вагонів.

Зазначалось, що в ході переговорів із менеджментом і власниками європейських виробників трамваїв на берлінській виставці InnoTrans-2014 досягнуто домовленості у найближчі 1-1,5 місяці провести зустрічі з метою обговорити питання більш детально.

Довідка УНІАН. Попередня влада Києва ще у 2011 р. доручила КП «Київпастранс» розробити власне виробництво трамваїв для потреб міста.

Перший трамвайний вагон моделі Т-3UА-3 (Каштан) було презентовано у грудні 2011 року. Повідомлялось, що на виробничих майданчиках КП «Київпастранс» виготовлено шість таких вагонів, які експлуатуються на лінії швидкісного трамвая на Троєщині.

Планувалось, що трамвайний вагон Т-3UА-3 стане базовою моделлю із створення сімейства київських трамваїв довжиною 15 та 31 м для обслуговування різних за потужністю пасажирських потоків.

3 червня 2013 р. “Київпастранс” представило трисекційний трамвай “Каштан-2” орієнтовною вартістю 9 млн 400 тис. грн.

Разом з тим, тоді ж керівництво міста заявило, що налагодити серійне виробництво електротранспорту нового покоління Київ може у кооперації з іноземними компаніями. Повідомлялось, що зацікавленість у співпраці з українською столицею у питанні будівництва громадського транспорту вже висловили компанії з Австрії, Чехії, Росії та Китаю.