фото: УНИАН

Про це повідомив начальник головного територіального управління юстиції в Києві Станіслав Куценко під час зустрічі міністра юстиції Павла Петренка з розробниками порталу державних послуг IGov та експертами в галузі електронного адміністрування.

«Будемо сподіватися - ми зараз швидкими темпами рухаємося, - що протягом наступного півріччя ми представимо громадянам «Онлайн-будинок юстиції», який буде і київським, і відразу десь всю Україну зможе охоплювати», - сказав він.

Читайте такожУкраїнські IT-волонтери запустили на сайті iGov послугу оформлення житлових субсидій в режимі онлайн

Відео дня

За його словами, проект «Онлайн-будинок юстиції буде розроблений у тестовому режимі в Києві, а потім максимально швидко запущений в інших областях України.

Згідно з даними Куценка, крім надання онлайн-послуг «в три кліки», суть проекту «Будинок юстиції» полягатиме в наданні можливості прозорого відбору кандидатів на керівні посади в міністерстві.

«Коли люди подаватимуть свої заявки на роботу в системі юстиції, вони проходитимуть навчання, попадатимуть в рейтинг, і найдостойніших кандидатів ми будемо рекомендувати міністерству», - зазначив Куценко.

Читайте такожУ Києві запрацювала онлайн-реєстрація вживаних авто

За його словами, на даний момент Головне територіальне управління юстиції у Києві веде переговори з Київською міською державною адміністрацією щодо способу ідентифікації громадян у системі «Будинку юстиції» для повнішого і всебічного надання електронних послуг населенню.

Як повідомив присутній на зустрічі голова Мін'юсту Павло Петренко, переведення максимальної кількості державних сервісів в електронний режим є пріоритетним завданням міністерства на найближчий рік.

«Дуже багато сервісів можна робити, не виходячи з дому», - зазначив він.

Читайте такожКличко презентував інтерактивну систему контролю всіх проблем міста у своєму кабінеті

Як повідомляв УНІАН, у 2014 році Кабінет міністрів України заявив про намір до 2017 року впровадити систему електронного уряду в країні. У найближчі два роки планується впровадити електронні безконтактні послуги і перейти на електронну ідентифікацію та електронний підпис громадянина. Також одним із завдань Кабміну є повна відмова від паперового документообігу. Крім того, уряд планує до 2017 року прийняти закон про єдину систему електронної взаємодії.

У червні 2015 року команда українських IT-волонтерів спільно з громадською організацією ICT Competence Center запустили інтернет-портал iGov.org.ua, за допомогою якого громадяни України зможуть отримувати державні послуги в електронному форматі без особистої взаємодії з держорганами.

Читайте такожУкраїнські IT-волонтери запустили на сайті iGov онлайн-послугу зміни даних юросіб

Електронний уряд – спосіб надання інформації й державних послуг громадянам, бізнесу, іншим гілкам державної влади і державним чиновникам, за яким особиста взаємодія між державою і заявником мінімізована і максимально можливо використовуються інформаційні технології.