Столична влада планує перевести надання більшості адмінпослуг в інтернет  / УНІАН

Про це зазначив перший заступник голови КМДА Ігор Ніконов, інспектуючи роботу міського центру надання адмінпослуг.

Читайте такожКличко: У Києві вже встановили 3800 лічильників тепла з 4000 запланованих

"Ми маємо на меті зробити так, щоб громадяни отримували необхідні адмінпослуги не виходячи з дому, тобто через інтернет. За рік міська влада на чолі з Віталієм Кличком вже втілила ряд успішних змін. З 1 вересня запроваджено sms-інформування заявників щодо розгляду справи і можна отримати послугу за допомогою "Картки киянина". Електронні звернення можна залишити через сучасний та зручний веб-портал, інформаційний кіоск або сторінку в Facebook", – розповів Ігор Ніконов.

Відео дня

Перший заступник голови КМДА зауважив, що особливо зручним для мешканців столиці має стати отримання адмінпослуг за "Карткою киянина", завдяки чому не треба витрачати час, аби ідентифікувати себе в мережі, можна ефективно використовувати персональний кабінет, замовити послугу, відстежити електронну чергу, завантажити необхідні документи.

Читайте такожКличко не збирається "витрачати час" на дебати з Березою

Ігор Ніконов нагадав, що у міському ЦНАПі також діють нові інформаційні кіоски. Тут громадяни можуть роздрукувати заяву, подзвонити в call-центр, зайти на свою сторінку в Facebook тощо.

Для того, щоб забезпечити належну якість надання адмінпослуг у районних центрах, міською владою створена мобільна група з 50 адміністраторів, які направлятимуться до роботи в районах за значного перевантаження.

"За якістю надання адмінпослуг багато в чому оцінюється робота міської влади, тому ми робимо усе можливе для того, щоб підвищити стандарти і якість наданих послуг", – підсумував Ігор Ніконов. 

Проблемою у роботі ЦНАПів залишається передача додаткових функцій деяких державних органів, зокрема Державної міграційної служби України. Так, функції видачі закордонних паспортів і досі не були передані до Центрів надання адмінпослуг, що створює незручності для киян.