kievcity.gov.ua

Про це Київський міський голова Віталій Кличко заявив під час семінару «Сталий міський транспорт міста Києва. Технічна допомога Світового банку» у представництві Світового банку в Україні.

«Місто – це живий організм, головними артеріями якого є маршрути громадського транспорту. Протягом багатьох років місто розбудовувалося, але ніхто не займався системною організацією роботи транспорту. Тому одне з головних завдань, яке ми повинні вирішити, – налагодити ефективне і зручне транспортне сполучення в столиці. Сьогодні, у непрості для України часи, за рахунок допомоги Світового Банку вперше в столиці розробляється, можна сказати, унікальна транспортна система Києва», – наголосив мер.

Читайте такожКиївському метрополітену вдалося вдвічі скоротити збитковість

Відео дня

За словами Віталія Кличка, щоб міський транспорт відповідав вимогам сучасного Києва, столична влада залучила до аналізу поточної ситуації та вироблення стратегії міжнародних експертів зі Світового банку. І вдячна за допомогу, рекомендації та розробки експертів. Останній раз заміри пасажиропотоку в Києві проводилися у 1986 році, і транспортна схема до сьогодні працює згідно із застарілими розрахунками.

Міський голова наголосив, що реформування системи міського транспорту відбудеться у двох ключових напрямках. «В першу чергу, необхідно спростити транспортну схему міста, зменшивши кількість дублюючих маршрутів, якщо пасажиропотік становить менше 5 тис. осіб на добу, збільшивши кількість прямих маршрутів, розширити маршрути підвозу пасажирів до метро та поліпшити сполучення з передмістям за рахунок пересадочних вузлів на околицях міста», –  зауважив Віталій Кличко.

З іншого боку, залишається необхідність поліпшити сполучення з центром густонаселених районів міста, зокрема Троєщини. «За рекомендацією фахівців банку, ми плануємо об'єднати шість існуючих маршрутів громадського транспорту у три. Об'єднання стосуватиметься маршрутів тролейбусів і маршруток. А також ми відкриємо три абсолютно нових маршрути, які зараз не обслуговуються, але мають величезний потенціал», – наголосив Віталій Кличко.

У коментарі журналістам він також зазначив, що одним з аспектів транспортної системи є й екологічна складова. «Ми опрацьовуємо напрямок використання екологічно чистого транспорту. Ми розглядаємо закупівлю тролейбусів і трамваїв, які не забруднюють атмосферу і використовують набагато менше електроенергії. Тому пропозиції Світового банку дуже цінні для Києва – ми будемо реалізовувати напрацювання, використовуючи найкращий світовий досвід», – наголосив мер.