Фото УНИАН
 

Як повідомляє прес-служба Київської міської держадміністрації, про це сказав головний економіст комунального підприємства "Київський метрополітен" Максим Демченко. За його словами, в 2015 році завершується термін експлуатації ще 62 вагонів. Потребують термінової заміни зношені рейки, шпали, стрілочні переводи, необхідно відновлення несучої здатності тунелів, хімічне закріплення грунтів.

Читайте такожПідняти вартість проїзду в київському метро можуть вже з лютого

Крім цього, за його словами, потрібно провести модернізацію 27 ескалаторів, які відпрацювали понад 50 років.

Відео дня

Таким чином, на ремонт основних засобів необхідно 374 млн грн, ще 732 млн грн - на оновлення виробничо-технічної бази.

«Востаннє тариф на проїзд у метро переглядався ще в 2008 році. За цей час в Україні електроенергія подорожчала на 72%, мінімальна заробітна плата зросла вдічі, індекс інфляції склав близько 190%. Протягом цього часу в столичному метрополітені відкрито 6 нових станцій, а парк вагонів збільшився на 24%»,- сказав Максим Демченко.