nvua.net

Столична влада запланувала за п'ять років створити якісні маршрути для велосипедистів, які з'єднають віддалені райони з центром Києва.

Перші маршрути за напрямом: Троєщина - Центр, Солом'янка - Центр і під'їздний маршрут до метро Позняки з перехоплюючим паркінгом (велостоянкою) можуть з'явитися вже в 2015 році, повідомили в КМДА, пише Новое время.

Затвердити програму велопланування столиці планують до кінця цього року. До розробки схеми залучили членів Асоціації велосипедистів Києва, німецьких фахівців і комунальне підприємство Житлобудінвест-УКБ.

Відео дня

Дивитися схему у великому розмірі.

"Пріоритетні маршрути ми вибирали за принципом найбільшого результату з найменшими зусиллями. Ми проаналізували, де в місті існує найбільша транспортна потреба, тобто де зосереджена найбільша кількість жителів, відсутній рейковий громадський транспорт, мало спусків і затримок на шляху, а також де може бути найменша складність і вартість робіт", - пояснила координатор АВК Ірина Бондаренко.

Читайте такожЧиновники перевірили столичні велодоріжки, організувавши велозаїзд

Влада запевнила, що виділила на два роки 20 млн грн на розвиток велоінфраструктури

"Ми маємо розуміти, що ця концепція вимагає інших підходів: на тих місцях, де зараз стоять автомобілі можуть бути велодоріжки, а паркування на площах міста можна замінити скверами або ігровими майданчиками. Європа вже давно керується такими принципами, тому що це і здоров'я людей, і більша безпека дорожнього руху", - додав експерт Німецького товариства міжнародного співробітництва в Україні (GIZ) Матіас Брандт.